Αποστολές

Oι αποστολές των παραγγελιών γίνονται μέσω ACS για την ταχύτερη και βέλτιστη εξυπηρέτησή σας. Μόνο σε περιπτώσεις μεγάλης ογκομέτρησης του δέματος, η αποστολή ενδέχεται να γίνει με ΕΛΤΑ.

Το κόστος των μεταφορικών υπολογίζεται με τον ίδιο τρόπο για οποιοδήποτε σημείο και αν βρίσκεστε, εντός ή εκτός Αττικής, σε χερσάιο ή νησιωτικό προορισμό. Ενδέχεται μόνο να υπάρξει επιβάρυνση για σημεία που χαρακτηρίζονται από την ACS ως δυσπρόσιτοι προορισμοί και θα σας ενημερώσουμε τηλεφωνικά πριν την αποστολή της παραγγελία σας για επιβεβαίωση.

Η χρέωση αποστολής υπολογίζεται από το πάγιο κόστος συσκευασίας και διεκπεραίωσης που είναι 6€ και καλύπτει δέματα εως 2 κιλά και υπάρχει μια επιπλέον προσαύξηση 1,50€ για κάθε επιπλέον κιλό. (Η χρέωση αφορά το ογκομετρικό βάρος) Παραγγελίες με αξία μεγαλύτερη από 150 ευρώ αποστέλλονται ΔΩΡΕΑΝ.

 

 

 

 

 

Πληρωμές

 

Κατάθεση σε Τραπεζικό Λογαριασμό

Στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα έχετε την δυνατότητα να πληρώσετε με τραπεζική κατάθεση σε έναν από τους διαθέσιμους λογαριασμούς:

ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΕΙΡΑΙΩΣ
Αριθμός Λογαριασμού: 56 1011 1800 643
IBAN GR38 0172 6100 0056 1011 1800 643

Viva Wallet
Αριθμός Λογαριασμού: 0000 1261 3797 8353
IBAN GR51 7010 0000 0001 2613 7978 353

Μετά την κατάθεσή σας ενημερώστε μας με ένα e-mail ώστε να γίνει άμεσα η αποστολή της παραγγελία σας. Σε περίπτωση που η κατάθεση πραγματοποιηθεί από οποιαδήποτε άλλη τράπεζα τότε τα έξοδα συναλλαγής επιβαρύνουν αποκλειστικά τον πελάτη.

 

Με κάρτα

 

Μπορείτε να ολοκληρώσετε τη συναλλαγή σας με οποιαδήποτε πιστωτική, χρεωστική και προπληρωμένη κάρτα.Viva Wallet

Αφού επιλέξετε ως μέσο πληρωμής την πιστωτική ή χρεωστική κάρτα μέσω του συστήματος ασφαλών συναλλαγών Viva Wallet, θα μεταφερθείτε στο προστατευμένο περιβάλλον του Viva Wallet για να ολοκληρώσετε τη συναλλαγή σας.

Η Viva Wallet δέχεται όλες τις πιστωτικές και χρεωστικές κάρτες και η πληρωμή μπορεί να γίνει:

  • Μέσω της πιστωτικής ή χρεωστικής σας κάρτας στο περιβάλλον της Viva Wallet χωρίς να δημιουργήσετε κάποιο λογαριασμό.
  • Xρησιμοπoιώντας τον υπάρχοντα λογαριασμό σας στη Viva Wallet ή δημιουργώντας έναν.

Μετά την ολοκλήρωση της συναλλαγής θα λάβετε μήνυμα επιβεβαίωσης από τη Viva Wallet αλλά και από εμάς.

 

Οι επιστροφές προϊόντων είναι δυνατές μέσα σε 14 ημέρες από την ημ/νία παραλαβής και με την προϋπόθεση ότι το προϊόν δεν έχει χρησιμοποιηθεί και η αρχική συσκευασία δεν έχει αλλοιωθεί. Τα μεταφορικά έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν τον πελάτη. Σε περίπτωση που λάβατε λάθος προϊόν από εμάς, τότε τα μεταφορικά επιβαρύνουν την 3dWebCreations.

 

 

 

 

 

 

 

 

Ασφάλεια συναλλαγών

Το 3dWebCreations.gr ΔΕΝ αποθηκεύει σε καμία περίπτωση στη βάση δεδομένων που χρησιμοποιεί, και κατά οποιοδήποτε τρόπο, τα οικονομικά στοιχεία των πελατών της (στοιχεία πιστωτικής κάρτας, λογαριασμοί τραπεζών).

 

 

 

 

Πολιτική ακύρωσης, επιστροφών & υπαναχώρησης

 

ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ  – ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΑΝΑΙΤΙΟΛΟΓΗΤΗΣ ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΕΛΑΤΗ

Α. Ο Πελάτης έχει το δικαίωμα να υπαναχωρήσει από την σύμβαση αγοράς μέσα σε χρονικό διάστημα 14 ημερολογιακών ημερών από την παράδοση του προϊόντος  και μάλιστα όταν είναι πολλά προϊόντα στην ίδια παραγγελία από την παράδοση και του τελευταίου ενώ όταν υπάρχει υποχρέωση παράδοσης προϊόντων σε τακτά διαστήματα από την παράδοση του πρώτου. Η υπαναχώρηση γίνεται υπό τις ακόλουθες προϋποθέσεις:

  1. Η υπαναχώρηση αυτή είναι αναιτιολόγητη και χωρίς καμία επιβάρυνση και αν το είδος έχει ήδη παραδοθεί ο Πελάτης οφείλει να επιστρέψει το προϊόν ακριβώς στην κατάσταση που το παρέλαβε, με το σύνολο των εξαρτημάτων του, των εντύπων που το συνοδεύουν και της συσκευασίας του σε άριστη κατάσταση. Η επιστροφή του είδους γίνεται δεκτή, μόνον εφόσον πρώτα ο αγοραστής έχει εξοφλήσει κάθε ποσό που επιβαρύνθηκε η εταιρία για την αποστολή του είδους σε αυτόν και τα έξοδα αποστολής για την επιστροφή του είδους.
  2. Η δήλωση υπαναχώρησης ασκείται εγγράφως ή και ηλεκτρονικά και η Επιχείρηση είναι υποχρεωμένη να αποστείλει επιβεβαίωση της παραλαβής δήλωσης υπαναχώρησης μόλις αυτή περιέλθει σε αυτήν.
  3. Κατόπιν της δήλωσης υπαναχώρησης, η Επιχείρηση υποχρεούται να αποδώσει το τίμημα που εισέπραξε το πολύ μέσα σε 14 μέρες από την παραλαβή των προϊόντων.
  4. Δεν επιστρέφονται τα έξοδα αποστολής παράδοσης αν ο Πελάτης είχε επιλέξει τρόπο παράδοσης άλλο από τον φθηνότερο τυποποιημένο τρόπο παράδοσης που προσφέρει η Επιχείρηση.
  5. Η επιστροφή των χρημάτων στον Πελάτη, θα γίνεται με τον ίδιο μέσο με το οποίο είχε γίνει η αρχική είσπραξη. Στην περίπτωση πληρωμής με μετρητά, εάν ο Πελάτης είχε επιλέξει την δυνατότητα “παραλαβή από το κατάστημα”, θα γίνεται με επιστροφή των χρημάτων του σε αυτόν από το κατάστημα στο οποίο πραγματοποίησε την παραλαβή του προϊόντος. Σε περίπτωση πληρωμής με τραπεζικό έμβασμα η επιστροφή θα γίνεται επίσης με τραπεζικό έμβασμα στον ίδιο λογαριασμό του Πελάτη.
  6. Ο Πελάτης ευθύνεται να αποζημιώσει την Επιχείρηση αν έκανε χρήση άλλη από εκείνη που είναι αναγκαία για τη διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας των αγαθών στο διάστημα μέχρι τη δήλωση της υπαναχώρησης. Η διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας των αγαθών θα πρέπει να γίνει με βάση την πληροφόρηση που παρέχεται πάνω στην εξωτερική συσκευασία κάθε προϊόντος, καθώς και τις συμπληρωματικές πληροφορίες που παρέχει η Επιχείρηση και πάντως χωρίς να ανοιχθεί η συσκευασία των προϊόντων και να χρησιμοποιηθεί το αγαθό. Η Επιχείρηση είναι πρόθυμη να ενημερώσει τον Πελάτη για οποιαδήποτε ερώτηση σχετικά με την φύση και την λειτουργία των προϊόντων παρέχοντας επιπλέον πληροφοριακό υλικό με ηλεκτρονικό ή άλλο τρόπο. Σε περίπτωση ανοίγματος της συσκευασίας ή χρήσης η αξία τους αυτομάτως μειώνεται καθώς το προϊόν χαρακτηρίζεται ως μεταχειρισμένο και ο πελάτης οφείλει να αποζημιώσει την εταιρεία για την μείωση της αξίας του προϊόντος. Η μείωση της αξίας από το άνοιγμα της συσκευασίας και επακόλουθα από τον χαρακτηρισμό του προϊόντος ως μεταχειρισμένου εξετάζεται κατά περίπτωση και καθορίζεται από την Επιχείρηση. Η Επιχείρηση δικαιούται να συμφωνήσει με τον πελάτη την αποζημίωσή της ακόμα και με αμοιβαίο συμψηφισμό.
  7. Σε περίπτωση που η υπαναχώρηση αφορά παροχή υπηρεσιών, ο Πελάτης οφείλει να καταβάλει ένα ποσό ανάλογο προς τα παρασχεθέντα μέχρι τη δήλωση υπαναχώρησης.
  8. Σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστραφούν κατεστραμμένα ή ελλιπή, η Επιχείρηση έχει το δικαίωμα να ζητήσει αποζημίωση από τον Πελάτη, το ποσό της οποίας θα καθορίζεται από την κατάσταση των προϊόντων και να προβαίνει μονομερώς και άνευ ετέρου τινός σε ολικό ή μερικό συμψηφισμό της απαίτησής της αυτής έναντι του Πελάτη.

Β. Δεν χωρεί υπαναχώρηση σε: α) προμήθεια αγαθών που κατασκευάζονται σύμφωνα με τις προδιαγραφές του καταναλωτή ή σαφώς εξατομικευμένων και β) προμήθεια αγαθών τα οποία μπορούν να αλλοιωθούν (ευαλλοίωτα) ή λήγουν σύντομα (κοντόληκτα).

 

 

 

 

Ακύρωση παραγγελίας

Ο πελάτης δύναται, χρησιμοποιώντας οποιοδήποτε μέσο επικοινωνίας να ακυρώσει μία παραγγελία που έδωσε με οποιοδήποτε μέσο επικοινωνίας, ώστε αυτή να μην εκτελεστεί, υπό την προϋπόθεση ότι αυτή δεν έχει ήδη εκτελεστεί (παραγγελίες που βρίσκονται σε στάδιο “Εκκρεμής” ή “Σε επεξεργασία” ή “Σε εξέλιξη”).